Subject: FW: Palve kohtumiseks Aino kinnistule juurdepääsu osas Tabasalu-Juuliku teel
From: "Janno Sammul" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 2 Feb 2024 10:15:16 +0200

Edastan palve

Janno

From: Priit Sauk <[email-masked]>
Sent: Friday, February 2, 2024 10:11 AM
To: Janno Sammul <[email-masked]>
Subject: Fwd: Palve kohtumiseks Aino kinnistule juurdepääsu osas
Tabasalu-Juuliku teel

Tere Janno, suuna palun õigetele meie inimestele. Marek Lind või kes.
Hoidke palun mind ka Cc. Aitäh! Priit

Sent from Outlook for iOS <https://aka.ms/o0ukef>

  _____

From: Jaano Vink <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, February 2, 2024 9:56:43 AM
To: Priit Sauk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Palve kohtumiseks Aino kinnistule juurdepääsu osas
Tabasalu-Juuliku teel

Tere Priit,

Meile kuulub kinnistu Pärnu mnt ja Tabasalu-Juuliku tee liiklussõlme
kõrval, mille osas soovime alustada protsessi ehitusõiguse saamiseks.
Kohtumisel Saku vallavalitsuses suunati meid kohe Transpordiametisse, et
saada selgeks, millega täpselt arvestada ligipääsu projekteerimisel Aino
kinnistule. Järgneval lingil on meie väga esialgne eskiis, kus näidatud ka
juba täna kasutatav ligipääs:

https://www.dropbox.com/scl/fo/uqin7kudrrijsatu7zp82/h?rlkey=swioued6ldh52
vguyywhj7rfj
<https://www.dropbox.com/scl/fo/uqin7kudrrijsatu7zp82/h?rlkey=swioued6ldh5
2vguyywhj7rfj&dl=0> &dl=0

Saku valla inimesed olid seisukohal, et teie poolt tuleb kindlasti
täpsustusi juurdepääsu rekonstrueerimise osas, millega on vajalik
arvestada võimalikult varakult.

Palun Sinu abi, et suunata käesolev küsimus õige TRAM inimese lauale,
kellel on pädevus ja volitused ses osas meiega küsimust arutada ja
kooskõlastusi anda, et saaksime kindluse protsessiga edasi liikuda.

Oleksin võimalusel tänulik kohtumise aja eest pädeva spetsialistiga Teie
kontoris nt järgmisel neljapäeval 8. veebruaril vahemikus 9:00-17:00, et
koostööd alustada.

Vahenduse eest ette tänades

Jaano

Jaano Vink

Juhatuse liige

Eesti Talleks AS

+372 50 67 203

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]